3 Nisan 2012 Salı

Amerikan salatası

Herşeyin ev yapımını sevdiğim gibi amerikan salatasının da ev yapımını seviyorum ve hazır garnitür kullanmıyorum. Bana kokuyo gibi geliyo o sebepten kendin pişir kendin ye :)

Malzemeler;

2 adet patates
1 adet havuç
yarım kg bezelye
200 gr dana salam
yeteri kadar mayanoz
4-5 adet salatalık kornişon turşu

Hazırlanışı

İlk önce bezelye ve havucu bır kabtaki suda haşlamaya bırakıyorum pişmesine yakın patatesı atıyorum ve bütün sebzelerin pişmesini bekliyorum. Piştikten sonra içine salamı jülyen doğruyorum salamın kalitesi çok önemli çünkü bütün aromayı veren salamdır. Ve de salatalıkları ekleyip tuzunu mayonezini de ekliyorum. Gerekirse tadına bakıp tuz ekleyebilirsiniz. Salatamız hazır çok da kolay hıc dısardan garnitür almaya gerek yok bence.
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder